Maxim Maximov

O MENI

Za osebni opis je vedno težko najti besede, težko govorimo o sebi, vendar pa lahko govorimo o svojem najljubšem delu.

Maxim Maximov

Moje ime je Maxim Maximov (ni alias oz. vzdevek), sem poklicni fotograf, in se ukvarjam s poročno fotografijo.
Skoraj od rojstva sem bil tesno povezan s fotografijo. Moj stric je imel fotoaparat Zenit (slikal je še na klasični celuloidni film) in me je večkrat fotografiral. Potem je ta film tudi sam razvil in naredil fotografije. In meni je bilo to zelo všeč.

Maximov_2
Toda svoje prve korake v fotografiji sem storil, ko sem bil že študent. Najprej sem fotografiral vsakdanje življenje, nato naravo in kasneje začel slikati portrete.
S poročno fotografijo sem začel ukvarjati v letih od 2010-2011. Prekipevanje čustev, veselje, ljubezen, sreča, solze, žalost in smeh, vse to je zelo navdihujoče in pomagalo mi je ustvariti še lepše slike. Poleg tega pa še svečani trenutki, spoznavanje ljudi in biti del poročnega praznovanja. Vse to je prečudovito in zelo navdihujoče.

Maximov_1

V zadnjih letih opravljam svoje delo v številnih mestih v Rusiji (Moskva, Sankt Peterburgu, Krasnodar, Sochi in drugi) in po svetu (Vietnam, Singapur, Tajska, Bali), in mislim, da to še ni konec. Sem tudi učitelj v šoli fotografije SMART.

All Photos Copy Right: Maxim Maximov

Maximov_3

ОБО МНЕ

Всегда так сложно подобрать слова, говоря о самом себе, но так легко рассказывать о любимом деле.

Меня зовут Максимов Максим (это не псевдоним),я свадебный фотограф,будем знакомы.
Почти с самого рождения,я был тесно связан с фотографией. У дяди был пленочный фотоаппарат Зенит и он часто фотографировал меня,потом проявка и вот готовый снимок. Мне нравилось.

Maximov_4
Но свои первые шаги в фотографию я сделал уже будучи студентом. Первое время фотографировал повседневную жизнь,природу,а позже уже начал портреты.
Свадебной фотографией я начал заниматься с 2010-2011 года.Непередаваемые эмоции радости,любви,слезы счастья,улыбки и смех,все это очень вдохновляет создавать еще более красивые снимки,сохранять моменты,знакомиться с людьми и быть частью праздника.

Maximov_5

За эти годы успел по работать во многих городах России(Москва,Питер,Краснодар,Сочи и другие) и странах Мира(Вьетнам,Сингапур,Тайланд,Бали) и думаю это не конец. Сейчас я являюсь преподавателем в фото школе SMART. Параллельно веду проекты связанные с путешествиями.

maximov_6

Maximov_7

Maximov_8

Maximov_9

Maximov_10

Maximov_11

Maximov_12

Copy Right: Maxim Maximov

Oddajte komentar

