Jack Russell*

Veliko hrupa se dela o profesionalnih fotografih; in se kar nekako predpostavlja, da je njihovo delo višje kakovosti od tistih, ki smo še vedno zaljubljeni v amatersko delo. Ljudje radi verjamejo, da ko so vam enkrat pripravljeni plačali za vaše delo, ste verjetno dosegli določeno raven kakovosti, ki vas dvigne nad druge fotografe.

LTL-1

S tem se sam ne strinjam, kar je tudi razlog, zakaj bom vedno in z veseljem ostal amater. Po mojem mnenju v trenutku, ko začnemo sprejmati plačilo za svojo umetnost, izgubimo strast do svojega dela in namesto da delamo tisto, kar nam srce poželi, se pričnemo ukvarjati s tistim, kar nam bo prineslo največ zaslužka.

LYL-2

Torej, nekaj malega o meni. Sem moški tridesetih in nekaj let; fotograf, ki zase uporabljam psevdonim »Lies Through a Lens« (Laž skozi objektiv) in tudi kot spletno mesto kjer objavljam svoje delo (pred kratkim se je preimenovalo v: “The Narratographer”). Mislim, da sem se odločil za tako čudno ime, ker se mi zdi, da so vsa dela s področja fotografije, z nekaj izjemami, le približek neke resnice, ki se manipulira z namenom ustvariti nekaj pomembnega.

LTL-4

Mi, kot fotografi, smo vedno poskušali poudariti ali okrniti lepoto objekta snemanja z namenom, da bi ljudje občudovali naše delo in da bi le-to nanje naredilo boljši vtis. Portretisti običajno poskušajo poudariti lepoto subjekta in okrepiti njegovo privlačnost; krajinarji se trudijo, da bi bil prizor krajine videti magičen in očarljiv. Do neke mere smo vsi lažnivci. Stopnja lažnjivosti je vedno odvisna od naše želje, da bi prikrojili resnico in od naših spretnosti v photoshopu. Torej, da, pri meni ni nič drugače. Vsaka od mojih fotografij je prikrajanje resnice in tu je tudi odgovor, zakaj sem si izbral takšno ime.

LTL-5

Torej, nekaj o moji fotografiji. Mislim, da tako kot vsakdo, ki se s fotografijo ukvarja, imam nek slog, in da je vedno malce drugačen od drugih. Jaz, tako kot ti, imam svoj lasten način opazovanja in poudarjanja tega, kar vidim skozi iskalo fotoaparata, in to je ta ideologija, to so moji prstni odtisi če hočete, to je moj podpis.

LTL-6

Želim fotografirati predmete, ki se mi zdijo najbolj privlačni. Kar se mi zdi privlačno pri ljudeh je ravno pomanjkanje njihove zavesti o privlačnosti. Ne maram ljudi, ki se šopirijo z očitno lepoto, in ki jo lahko odkrijemo z malo ali nič truda. Želim si poiskati lepoto in jo preučevati.

LTL-7

 Jack Russell (*umetniško ime)

Copyright: Lies Through a Lens, The Narratographer;  500px

Oddajte komentar

