Vincent Munier

Vincent Munier se je rodil leta 1976 v Vosgesu, na vzhodu Francije, kjer ga je vse naokoli obdajala divjina. Po njegovih fotografskih uspehih kot so bili: BBC Fotograf leta na področju Wildlife fotografije v letih 2000, 2001 in 2002, se je Vincent Munier odločil, da posveti svoje profesionalno življenje fotografiranju v divjinah. Njegove fotografije je mogoče videti po vsem svetu, v revijah, kot so Paris Match, Geo, National Geographic, BBC Wildlife Magazine in Audubon Magazine. Vincent je dejaven tudi pri okoljskih vprašanjih vse od zgodnjih 1990-ih.

Vincent-Munier_980

Zgodnja ljubezen do narave

Vincent o sebi pravi takole: Vedno so me privlačile divjine in širna prostranstva. V bistvu sem že kot otrok fotografiral te kraje in bitja, ki živijo tam. Narava je zame kot droga in zelo veliko mi pomeni, da imam dostop do nje tako pogosto, kot je le mogoče. Lahko bi celo rekli, da se je moja fotografska kariera razvil kot način vračanja k naravi, tako pogosto kot je mogoče. To mi omogoča, da vidim te kraje, delim z divjino svoje izkušnje in da živim vse ob istem času. Po zaslugi mojega očeta sem razvil spoštovanje do narave, ko sem bil še zelo mlad in to moje spoštovanje je raslo z mojim odraščanjem. Moj oče me je naučil ljubiti naravo, vendar brez poseganja vanjo. Narava je lahko tako krhka in človeštvo jo lahko pokvari – ali celo uniči. Vedno, ko sem na terenu, poskušam narediti čim manj škode v naravi in tam pustiti tako malo sledi, kot le morem.

Vincent Munier-7

Delo na “strehi sveta”

Ponavadi odhajam na mesta, kjer je vreme skrajno ekstremno. Najbolj se počutim doma tam, kjer je temperatura krepko pod ničlo in najbližja telefonska linija kilometre proč. Takšno potovanje je bila visoka planota Tibeta, poznana tudi kot “streha sveta”. Tibet premore nekaj najbolj ekstremnih pogojev, kar sem jih kdaj doživel: močni vetrovi, nepredvidljivo vreme in temperatura, ki dosega precej pod -20 ℃.

Vincent Munier-2

Fotografiral sem v bližini obeh zemeljskih polov: severnega in južnega, vendar menim, da je Tibet – pogosto v šali imenovan kot “tretji pol” – še bolj težavno okolje. Poleg izzivov, povezanih z vremenom, Tibet prinaša dodatno težavo nadmorske višine. Delo na nadmorski višini 4000 do 6000 metrov, je tako meni kot moji ekipi prineslo težave z dihanjem in slabostjo, imeli smo pogoste glavobole, povezane z višinsko boleznijo. Tibet je tudi izredno suha pokrajina, pokrita z oblaki prahu, ki prekrivajo obširna področja te pokrajine. V zameno pa nam nudi fascinantno podobo, saj v njej živijo številne divje živali, ki uspevajo le v teh težkih razmerah.

Vincent Munier-6

Divjina kot je Tibet povzroči pri človeku občutek ponižnosti, ki ga le je malo ljudi v sodobnem svetu razume. Menim, da nas narava še vedno lahko veliko nauči, ampak na žalost se vedno manj ljudi trudi, da bi videli, kaj nam lahko ponudi. S svojo vlogo fotografa si prizadevam tudi služil kot priča, očividec naravnega in neokrnjenega sveta. S slikami in filmi želim spodbuditi čim več ljudi, da bi ravnali enako. Obstaja vrzel med naravo in današnjo družbo – velik prepad, ki se veča z vsakim dnem. Moje upanje je, da na svoj skromen način, s fotografijam, pomagam zapolniti to vrzel.

Vincent Munier-5

Moje delovanje je v najbolj oddaljenih prostranstvih in najbolj neprizanesljivem okolju na planetu in subjekti fotografiranja običajno storijo vse, kar je v njihovi moči, da se me izognejo. Moje priložnosti za fotografiranja so zato skromne in toliko bolj dragocene. Zato mora moja oprema brezhibno delovati vsak čas, da mi pomagali dobiti posnetke, ki jih želim.

Vincent Munier-4

Nesreče in poškodbe opreme so neločljivo povezane z mojim načinom dela, vendar zahvaljujoč NPS vem, da imam nekoga, ki mu lahko zaupam.

Vincent Munier-3

Več o delu Vincenta Munierja lahko vidite na njegovi spletni strani.

Keep up with Vincent Munier on Facebook.

Photo Copyright: Vincent Munier

Oddajte komentar

