Bart Ramakers

Bart Ramakers (rojen 1963) je belgijski umetnik. Njegova umetniška dela se zgledujejo po starih mitih in pripovedkah o lepoti in moči, strasti in izdajstvu, čutnosti in brutalnosti, življenju in smrti. Ramakers barva in opisuje te klasične teme z vidika 21. stoletja. Včasih je v njih čuten, včasih občutljiv, včasih humorističen, vedno z velikim občutkom za estetiko. Kadar se oddalji od te tematike in nam ne predstavlja katakomb zahodne civilizacije, potem potuje in slika realni svet.

Disputatio

Ujet v zgodbi

V fotografski seriji »Ujet v zgodbi« Bart o sebi pravi takole:

Ko sem bil še deček, že dolgo tega v zlatih šestdesetih letih (ki tedaj niso bila videti tako zlata), sem ljubil papir. Papir je bil material, iz katerega so bile narejene knjige in papir je bil najboljši prijatelj mojega risarskega svinčnika. Namesto da bi igral nogomet ali se šel kakšne druge igre, reševal uganke, gledal televizijo ali pomagal očetu na vrtu, sem bral in bral. Bral sem zgodbe o vitezih, piratih in gospodičnah v težavah; bral sem o križarskih vojnah in velikih dosežkih kot so katedrale, piramide in templji.

14168556561_b0bb496168_b

Moj um je postal zatočišče starodavnih mitov, ki so slavili junake in nimfe ter slavno življenje znanih umetnikov in raziskovalcev, filozofov in znanstvenikov. Ko sem postal utrujen od branja, sem uporabil papir, da bi moje fantazije živele v risbah in slikah.

13219634123_bdfe174cb8_o

Zato ni čudno, ko mi je oče dejal, naj grem študirat nekaj bolj resnega namesto umetnosti, in tako sem se odločil za študij zgodovine. Na univerzi so se fascinantni vitezi in gospodične žal pretvorili v suhoparna dejstva, ki so zajemala cerkvene, gospodarske, politične in druge številke in datume, tako da sem se v mojih študentskih letih vedno bolj vračal k risbi. Ko sem lahko živel od tega dela,  sem s tem začel poklicno kariero. Z leti so tudi risarski pribor, pero in črnilo nadomestili drugi pripomočki: računalniški program  Illustrator, Photoshop in digitalni fotoaparat.

LastSupper45664ELLR

Imel sem in še vedno imam privilegij, da delam z nekaterimi najboljšimi marketinškimi in komunikacijskimi strokovnjaki v vodilnih belgijskih družbah, ki se ukvarjajo z oglaševanjem v revijah, na raznih prodajnih mestih in materialih, ki gradijo korporativne znamke, ipd. To je ekipa nadarjenih komunikacijskih strokovnjakov, ki prinaša drzne kreativne koncepte, strategije trženja, tisk in digitalne produkcije.

Quartet-7191H

V teh turbulentnih letih so vse zgodbe in teme, ki so bile skrite v moji glavi vse od moje mladosti, potrpežljivo čakale, da se prikradejo na plano. Razvijale so se potihoma, tako da skoraj nisem ničesar opazil in to pod vplivom vseh stvari, ki sem jih doživljal: potovanj, ki sem jih opravil; oper, ki sem jih poslušal; klasičnih avtomobilov, ki sem jih vozil; otrok, ki sem jim bil oče; muzejev, ki sem jih obiskal.

CF036108E

Fotografija se je nazadnje izkazala za najbolj prilagodljivo orodje, s katerim lahko moje zgodbe zaživijo svoje življenje in ga delijo z drugimi. Moja fotografiranja (photosessions) mi dajo možnost videti stvari tako, kot jih sicer ne bi nikoli videl; mi omogočijo pripovedovati zgodbe, ki jih sicer ne bi znal povedati; in najbolj pomembno: z njimi spoznavam ljudi, ki jih drugače ne bi nikoli srečal.

CF054864ZZtestLR

____________________________________________

© Copyrights

Fotografije: Bart Ramakers

Photo Credit: Bart Ramakers

Oddajte komentar

