Dragan Todorović

Dragan Todorović prihaja iz Beograda, Republika Srbija, in sodi med prepoznavnejše fotografe mlade generacije. Njegove fotografije so tehnično popolne njihova končna obdelava je vrhunska.

unnamed-8

Žanrsko se giblje med makro fotografijo, črno belo tehniko, krajinsko fotografijo in portretiranjem. Prav v vsaki tehniki sledi svojemu principu, to je perfekcionizem. Svoje fotografije raztavlja na različnih portalih kot so: 500px, Crated, ter na svoji spletni strani: http://dragantodorovic.photography

unnamed-5

Na enem od teh spletnih portalov o sebi pravi takole:

“Kam gredo race pozimi?

Vprašal sem taksista, vendar ni vedel …”  

unnamed-10

Barvam in rišem že tako dolgo, kot se lahko spomnim. Sčasoma se je moj svinčnik spremenil v miško, moja skicirka v računalniški zaslon, in nekako, nekje, sem izgubil samoto praznega papirja, tihoto sanjarjenja in moj notranji glas. Potem sem odkril fotografijo. Veselje do ustvarjanja slik in pripovedovanja majhnih zgodb, mi je vrnilo nazaj trenutke notranjega vpogleda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

To ni vzvišen cilj, niti edinstven, da ne bo pomote, vendar je za mene povsem dovolj, da sem poleg. Moje slike so knjižni ovitki za zgodbe, ki jih še nisem napisal, in jih tudi nikoli ne bi napisal, kajti to niso zgodbe, ki jih je mogoče povedati z besedami.

unnamed-7

To svoje zadovoljstvo povečujem z vključevanjem toliko skritih sporočil v moje slike, kot je le mogoče. Ta sporočila se lahko dekodirajo le z razstavljanjem fotografij nazaj.

unnamed

Photo Credit: Dragan Todorović

http://dragantodorovic.photography

https://500px.com/dragantodorovic

https://crated.com/dragantodorovic

Oddajte komentar

