Rhiannon Schneiderman

Avtoportreti Rhiannon Schneiderman iz njene ironične serije “The Lady Manes” nas popeljejo do ženskih lepotnih idealov, vendar na njen svojevrstno piker način. Postavi se v presenetljivo identične poze, kot jih vidimo pri manekenkah v katerikoli modni reviji, le z okrasjem okoli ledij in na nevtralnem belem ozadju. Umetnica gleda v kamero, medtem ko ji dolg konjski rep, lasni vložki in »jheri kodri« bingljajo iz njenega mednožja. V intervjuju za revijo Design Taxi je Rhiannon o tem projektu dejala:

Rhiannon Schneiderman 1

Projekt The Lady Manes (Damske grive) je niz osmih avtoportretov. Na vsaki sliki stojim v tipični ženski pozi, oblečena v del običajnega oblačila, ki mu je dodan unikatni okras, stiliziran v slogu “Lady Mane”. Naziv “Lady Mane” je le nekoliko močnejša oznaka za običajne izraze kot so sramne dlake, “grmovje”, naše “dlake tam spodaj” … In to je tisto, kar mi ta serija predstavlja: omogočanje, opolnomočenje (empowerment).

Rhiannon Schneiderman 2

Ne bi mogla natančno določiti nobenega vira za navdih tega projekta, ker je bil le-ta splet tolikih stvari, ki so se dogajajo v tem času. Preselila sem se v  Daytona Beach, kjer zdaj živim že skoraj dve leti, ki se nahaja nekako pod pazduho Floride in verjetno vse civilizacije, v tem času pa sem priča neke neverjetno seksistične preizkušnje. Ves čas se nagibam v bolj samosvojo hardcore feministično fazo, za katero mislim, da jo prehodi vsaka lezbijka pri svojih 20-ih. In tako se je zgodilo, da sem imela profesorico likovnega študija, ki je tudi hardcore feministka, pri kateri sem imela semester najbolj intenzivnega in življenjskega predavanja, kar sem jih kdaj doživela.

Rhiannon Schneiderman 3

Seznanila nas je z Cass Bird’s “Rewilding”, neverjetnim opusom, ki še vedno vpliva ​​name. Vse te stvari, in morda nekaj pesmi Lady Gaga, so bile zadosten navdih, da sem ustvarila serijo fotografij, ki se nekako posmehujejo običajnih normam obeh spolov. Želela sem povedati ljudem, da so smešni, ker jim je neprijetno sprejemati spremembe. Želela sem izzvati ženskost in objektivizacijo žensk, ki je še vedno tako zelo prisotna v naši družbi.

Rhiannon Schneiderman 4

Mislim, da je to moj način kako reči: “Jebi se! Kar je preveč, je preveč.”

http://rhiannonschneiderman.tumblr.com/

Rhiannon Schneiderman 5

Rhiannon Schneiderman 6

Rhiannon Schneiderman 7

Rhiannon Schneiderman 8

_____________________________________
© Copyright

Fotografije: Rhiannon Schneiderman

Photo Credit: Rhiannon Schneiderman

Oddajte komentar

